Vi följer GDPR

De uppgifter vi förvaltar om dig som medlem är namn och postadress, vilket vi använder för att kunna posta dig Djurgårdsbladet. Den underleverantör som postlägger Djurgårdsbladet har skrivit under ett avtal med oss att inte lämna ut dina personuppgifter till tredje part.

Då du anmält dig till en av våra aktiviteter kan du bifoga ditt telefonnummer i den händelse vi behöver ge dig snabbt besked om ändring av tidpunkt eller liknande. Vi använder telefonnumret enbart i samband med den aktivitet du anmält dig till.
Om du vill kan vi spara din mailadress för att löpande ge dig mer Djurgårdsinformation än det som publiceras i Djurgårdsbladet. Vi kan också spara ditt mobilnummer för samma sorts information via sms. Maila i så fall till djurgardsbladet@outlook.com

I nästa nummer av Djurgårdsbladet som kommer i september bifogar vi ett svarsformulär där du kan berätta för oss om du vill förändra något i hur vi använder dina personuppgifter.
Det här inlägget postades i Föreningsinternt. Bokmärk permalänken.